If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз бих ти препоръчал да си търсиш здрава и работеща ск.кутия но с тоя двигател трудно ще намериш.Ако мислиш да ремонтираш старата по-добре я занеси в сервиз където знаят какво правят щото става страшно.Семерингите по скоростите не са скъпи.И трите да ти излезнат към 50-60лв.Този на к.вал е доста скъп ако е оригинален.Иначе ако отидеш в магазин за семеринги ще си намериш и за 15-20лв(зависи от размера) качествен.Съединител комплект на Стамболииски да е към 150лв но можеш да се обадиш и да си направиш справка на цените.
Има и една добавка Gear Protect на Liqui Moly за рециклиране на всичко в ск.кутия но е доста скъпа към 60-70лв и при скукан синхронизатор няма да ти помогне.
Успех!
pi4ove ,zasega oshte tarsia kamak 36 tankonstenen za gaikata na glavinata ,kakvo pove4e da vi govoria za moia remont.v nashto SELO niama takav kliu4.za remonta sam reshil sam da si svalia kutiiata i da ia dam svalena za remont/sinhronizatori/ zab4atka eventualno/ na maistor.ferodoto ,lagera i pritiskatelniia mislia 4e ne sa problem za edin shto gode sapoznat sas kolite 4ovek.imam si kanal vkashti i ako triabva do mai mesec shte si igraia ,no niama da im dam 200 LEVA za svaliane i otvariane na kutiia.za ka4estvoto na 4astiti razbira se nai dobroto zashtoto tuk stava duma za leteji /golemi/,i triabva da e zdrava.sas sigurnost shte mi kostva mnogo pari no ... obi4am ia tazi kola!jivot i zdrave shte ia vidite dogodina na sbirkata.ako niakoi minava prez karnobat da se obadi da se vidim 0897/272739.
BLAGODARIA za vsi4ko.!
A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.
A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.
mojebi si prav oshte ne sam se zaviral otdolu zada vidia kak e,no shte proveria i shte vi kaja /za informazia na ostanalite/.prosto ne sam se setil za tozi variant.dano da e taka kakto kazvash.
A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.
mojebi si prav oshte ne sam se zaviral otdolu zada vidia kak e,no shte proveria i shte vi kaja /za informazia na ostanalite/.prosto ne sam se setil za tozi variant.dano da e taka kakto kazvash.
колегата е прав
и аз винаги свалям шенкела с полуоската най-малкото защото си е едно разглобяване на детайл по-малко
даже има още по-лесен вариант не е нужно да разкачаш вътрешното каре от фланеца а да бръкнеш със щанга между фланеца и кожуха на скоростите и да напънеш леко и цялата полуоска излиза
Comment