Известие

Collapse
No announcement yet.

saedinitel ,potresen sam

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Съединител

    Не знам как е при Alfa но при мен цената на труда беше точно 50лв.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kefo
      Аз бих ти препоръчал да си търсиш здрава и работеща ск.кутия но с тоя двигател трудно ще намериш.Ако мислиш да ремонтираш старата по-добре я занеси в сервиз където знаят какво правят щото става страшно.Семерингите по скоростите не са скъпи.И трите да ти излезнат към 50-60лв.Този на к.вал е доста скъп ако е оригинален.Иначе ако отидеш в магазин за семеринги ще си намериш и за 15-20лв(зависи от размера) качествен.Съединител комплект на Стамболииски да е към 150лв но можеш да се обадиш и да си направиш справка на цените.

      Има и една добавка Gear Protect на Liqui Moly за рециклиране на всичко в ск.кутия но е доста скъпа към 60-70лв и при скукан синхронизатор няма да ти помогне.

      Успех!
      pi4ove ,zasega oshte tarsia kamak 36 tankonstenen za gaikata na glavinata ,kakvo pove4e da vi govoria za moia remont.v nashto SELO niama takav kliu4.za remonta sam reshil sam da si svalia kutiiata i da ia dam svalena za remont/sinhronizatori/ zab4atka eventualno/ na maistor.ferodoto ,lagera i pritiskatelniia mislia 4e ne sa problem za edin shto gode sapoznat sas kolite 4ovek.imam si kanal vkashti i ako triabva do mai mesec shte si igraia ,no niama da im dam 200 LEVA za svaliane i otvariane na kutiia.za ka4estvoto na 4astiti razbira se nai dobroto zashtoto tuk stava duma za leteji /golemi/,i triabva da e zdrava.sas sigurnost shte mi kostva mnogo pari no ... obi4am ia tazi kola!jivot i zdrave shte ia vidite dogodina na sbirkata.ako niakoi minava prez karnobat da se obadi da se vidim 0897/272739.
      BLAGODARIA za vsi4ko.!

      Comment


      • #18
        za kamuka 36 - kofti problem, i az go imah...
        ako ne ti e svidno, razsturji edin normalen kamuk, za da mu iztunish stenata.
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • #19
          A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kefo
            A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.
            mojebi si prav oshte ne sam se zaviral otdolu zada vidia kak e,no shte proveria i shte vi kaja /za informazia na ostanalite/.prosto ne sam se setil za tozi variant.dano da e taka kakto kazvash.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от arieca155
              Първоначално публикувано от Kefo
              A za6to 6te otviva6 poluoskata ot glavinata?Ne sym zapoznat sys 155 no pri 164 otviva6 lqvata ot flaneca,mejdinniq val na dqsnata go vadi6 ot sk. kutiq i gotovo Na sk.kutiq ostava samo flaneca na lqvata poluoska a samite te si ostavat na glavinite.
              mojebi si prav oshte ne sam se zaviral otdolu zada vidia kak e,no shte proveria i shte vi kaja /za informazia na ostanalite/.prosto ne sam se setil za tozi variant.dano da e taka kakto kazvash.
              колегата е прав
              и аз винаги свалям шенкела с полуоската най-малкото защото си е едно разглобяване на детайл по-малко
              даже има още по-лесен вариант не е нужно да разкачаш вътрешното каре от фланеца а да бръкнеш със щанга между фланеца и кожуха на скоростите и да напънеш леко и цялата полуоска излиза
              ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


              :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

              Comment


              • #22
                Ммммдам това е още по-лесния вариант

                Comment

                Working...
                X